2015. május 31., vasárnap

28.Fejezet!

Sziasztok! 
Megérkezett a következő rész, remélem tetszeni fog! 
Nagyon köszönöm a támogatásotokat, nagyon jól esik! 
A blog mindig szívesen látja az új olvasókat és véleményeket, így ezeket mindenképp adjátok a tudtomra. 
Kisebb bejelentés, hogy nincs több előre írt rész a blogban, így ezért is csak most tudtam hozni. Igyekszem mindig megírni vasárnapra. A csoportban, akinek van kedve és ötlete írhat elképzelést, hogy mi lesz a folytatásban. Leírhatjátok ti mit szeretnétek olvasni s szerintetek hány részesnek kellene lennie a blognak. Minden ötletet nagy reményekkel várok. 
Jó Olvasást! 

Ölelés, Amelia S. 


Mia Diamond


Számomra kínos a csönd, pedig a fiúkkal soha nem kellett ilyet éreznem eddig még. Fogalmam sincs mit is mondhatnánk a másiknak. A fiúk pedig látszólag még tényleg nem tudják hogyan kezelni a helyzetet. A lányok pedig szerintem úgy érzik jobb, ha csendben maradnak, hisz nem tartozik mindenkire az amit csak nekünk kezdtek el mesélni, az életüket. Soha nem hittem volna, hogy idáig fog fajulni ez az egész. Félre értés ne essék, imádom és szeretem Harry macit, de a többiek nem hiszem, hogy elhiszik ez egy igazi kapcsolat. 
- Igazán szép a ház. - töri meg a csendet Zayn. 
- Ez alapján ne ítélj, még semmit nem látták. - mosolygok rá. - Sőt még van olyan, amit nekem sem sikerült felfedeznem. 
- Hisz itt élsz már két napja. - köpi a szavakat Eleanor. 
- Nos az első nap amikor ide betettem a lábamat egyből egy leánykérésbe botlottam és remélem nem kell újra elmondanom mi is volt a válasz. - mutatom fel a gyűrűt tartalmazó kezemet. - Vacsora Harry családjával, aztán pedig nem sok időt töltöttünk még itthon. Igazából ma is csak annyi ideig, míg titeket vártunk az étellel. - szúrtam fel a villámra egy darab paradicsomot. - Nem mellesleg a meghívás a fiúknak szólt és nem nektek. - bökök a villámmal feléjük. 
- Hát ezt megszívtad ribikém. - kuncog fel mellettem Lola. 
- A barátnőd igen kedves. - húzta el a száját. 
- Lola nem mindenkivel ilyen csak akit nem bír. - nyugtattam meg, persze nem szívesen. - A sok ország miatt, ahol jártak tudnia kell az embereket kiismerni. 
- Ez így igaz. - értet egyet Milla, aki kedvesen mosolygott a társaságra. 
- Miért nem meséltek magatokról valamit ? - mosolyog a lányokra Louis.
- Mire vagytok kíváncsiak ? - kérdez vissza rögtön Lola.
- Hány évesek vagytok ? - kérdezi Zayn. - Ezek kívül mindenre. - von vállat.
- Tizenkilenc, húsz. - válaszol Zoe. - Azt már tudjátok, hogy modellkedünk régen pedig Miával együtt táncoltunk.
- Jól táncolnak, de ők inkább a kamerák elé akartak állni, így lettem én inkább csak oktató. - szóltam közbe.
- Egyszer muszáj megmutatnotok az egyik régi számotokat. - nevet Niall.
- Látnotok kell majd, iszonyat ügyesek voltak. Habár a kamerák előtt még gyönyörűbbek. - néz körbe Harry.
- A barátnőd, aki most már a menyasszonyod. - szólal meg most először Liam. - Szóval előtte, hogy tudod ezeket mondani ? Próbállak megérteni titeket, de mindig valami ellensúlyba botlok.
- Semmi baj, Liam. - nyugtatom meg. - Harry nagyon régóta ismeri a lányokat, ezért közvetlen a viselkedésünk. Nem szokott zavarni, ha a lányokkal beszélget vagy épp dicséri őket. Ezeket pusztán azért teszi, mert barátok nem mellesleg a lányok igen csak jól végzik a munkájukat.
- Amint említettem próbálom megérteni, de én a testvéred vagyok még sem ismerhettem meg a lányokat. - hangja tele van szomorú csalódottsággal amit meg is értek, örülök, hogy még mindig itt van.
- A lányok soha nem értek rá. Természetes, hogy tudtak a Harryvel való kapcsolatomról.
- Nem szerettem volna a barátságuk útjába állni, ezért is lettek beavatva. - szól közbe Harry finoman. - Megismerkedtünk, össze barátkoztunk, közös programokat szerveztünk. - von vállat.
- Liam, nem kérem az azonnali megértésedet, de nekem már az is sokat jelent, hogy itt vagy. - néztem rá.

***

A vacsora további része egész jól ment. Elő került pár eléggé kínos téma is, de azt hiszem jól kezeltük a helyzetet. Amennyit csak tudtunk elmeséltünk a kapcsolatunkról. A fiúk - főleg Niall - az egekbe magasztalta a főző tudományunkat. Jól eset, hogy nem haragszanak, de Liam még mindig zavar. Nem akartam, hogy ennyire rosszul viselje a helyzetet. Utálta a fiúkat a közelemben tudni, a srácoktól pedig érzelmileg akart megóvni ez viszont nem sikerült. Lehet kudarcnak éli meg, pedig nem kellene. Az én életem amiben nekem kell döntést hoznom.Szeretem, mert a testvérem. Örülök, hogy félt, de nincs rá szükség, megtudom magam védeni. Ismerem Harryt szándékosan nem bántana meg.
- Egész jól sikerül az este. - ölel magához Abbs.
- Igen. - mosolyodtam el.
- Mi a baj ? - fordított azonnal szembe magával, amint érezte nem mondtam igazat.
- Liam. - vontam meg a vállam.
- Megfog békélni.
- Ennyire távol még soha nem éreztem magam a fiúktól, olyan kínos csend sem volt még soha, mint a vacsora elején.
- Mindenkinek új a helyzet, mindenkinek hozzá kell szoknia. - simít végig a karomon.
- Úgy érzem Liamnek bizonyos szinten igaza van. - suttogtam rá pillantva.
- Nincs igaza, nyugodj meg. - vágja rá azonnal. - Gyere menjünk be és érezzük jól magunkat. - kapja el a kezem s kezd húzni maga után.
- Lassíts le egy kicsit. - kuncogok.
- A desszertet már biztos megették. - néz körbe az üres étkezőn. A hangok a nappaliból jöttek, lassan lépdeltem a helység felé, mert fogalmam sem volt mire kellene számítanom.
- Minden rendben ? - néz ránk Harry, amint megpillant minket.
- Igen. - bólintottam. - Csak beszélgettünk. - néztem Abbsre abban reménykedve, hogy megerősít ebben.
- Mikorra tervezitek a nagy napot Edward ? - ül le Abby a kanapéra. Tipikus!
- Még nem beszéltünk az időpontról, de Mia mindig is egy tavaszi -  nyári esküvőt szeretett volna. - húzott magához egy puszira.
- Milyen figyelmes vagy. - mormogja az unokatestvérem.
- Ez a kép mikor készült ? - mutat Zayn a falon lógó képek zöméből egyre.
- Amikor először nyaraltunk együtt. - neveti el magát Milla. - Akkor Rióban voltunk, a mellette levő kép pedig már Párizsban készült.
- És ez ? - kíváncsiskodik Niall egy másik képről amin a lányok vannak rajta.
- Ez azt hiszem Moszkvában készülhetett. - töpreng Zoe. - Azt hiszem ezt egy képeslapként küldtük, hogy ne haragudjanak amiért később megyünk nyaralni New Yorkba.
- Igen ez akkor volt. Soha nem haragudtunk, ez a munkátokkal jár különben is oda is, dolgozni mentettek mi pedig elkísértünk titeket. - szólaltam meg.
- Jó, de San Diego-ba már nem azért mentünk. - szól közbe Lola is.
- Egyezzünk ki abban, hogy a legtöbb helyre nem azért mentünk. - nevet Harry.
- Oké. - vágtuk rá a lányokkal.
- Olyan jó, amikor mind rám hallgattok. - kuncog, mire mind a négyen haragos tekintettel fordulnak felé.
- Ezt még meg fogod bánni Edward. - morogta Abby.
- Kíváncsian várom Abigail. - mosolyodik el pimaszul.
- Nem tudtuk, hogy ilyen sok időt töltötök együtt. - mosolyog ránk Louis.
- Mindig megtudtuk oldani. - válaszolok kedvesen.
- Édes nem mehetnénk, holnap korán kell kelnem ? - szólal meg azon a mézes - mázas hangján Perrie.
- De még nincs is olyan késő. - értetlenkedik Zayn.
- Én elfáradtam.
- Akkor menj haza Eleanorral és Daniellel, de mi még maradni szeretnénk. - válaszolt kissé durván Zayn.
Perrie és a másik két lány, két percnél tovább már nem is tartózkodott a házban. Kinyitottunk egy üveg bor s beszélgetni kezdtünk, ebből pedig következtek az események.

7 megjegyzés:

  1. Te lany! hozd a kovetkezot mert kiakadok!!!
    Ugyes vagy draga <33

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) Semmikép sem szeretném, hogy az eszedet veszitsd amint tudom hozom. :)

      Törlés
  2. Nagyon jó lett :D Várom már a folytatást :)

    VálaszTörlés
  3. Fenomenális :) Várom a kövit!!*--*

    VálaszTörlés